Home » Dolmen Preview

Ανά καιρούς βγαίνουν αρκετά ενδιαφέρον παιχνίδια στην αγορά.

Όπως μπορείτε να διαβάσετε και σε προηγούμενο post, τα souls like παιχνίδια, τον τελευταίο καιρό είναι αρκετά trend και βλέπουμε πολλούς νέους αλλά και εξαιρετικούς τίτλους αυτού του είδους.

Το Dolmen είναι ένας ακόμα, πολλά υποσχόμενος, τίτλος που μας φέρνει ένα νέο twist. Παίρνει μέρος στο διάστημα.

Πριν μπούμε στο review του παιχνιδιού είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως μιλάμε για ένα Alpha version του παιχνιδιού και πολύ πιθανόν πολλά κομμάτια του να φτιάξουν.

Gameplay

Μιας και η έκδοση που μας ήρθε δεν είναι ολοκληρωμένη και δεν έχει ιστορία θα εστιάσουμε στα υπόλοιπα μέρη του παιχνιδιού.

Το gameplay του Dolmen αποτελεί ένα από τα κλασικά souls like παιχνίδια.

Ο χαρακτήρας μας τρέχει, κάνει dodge, ΔΕΝ πηδάει. Στοχεύουμε με το ποντίκι και τα όπλα μας έχουν δύο λειτουργίες. Main fire και secondary fire που αποτελεί μια παραλαγή του πρώτου.

Ξεκινώντας διαλέγουμε την κλάση του χαρακτήρα. Κάθε κλάση έχει τα δικά της χαρακτηριστηκά και όπλα…κυρίως όπλα.

Στο παιχνίδι έχουμε την δυνατότητα, μαζεύοντας υλικά από τους εχθρούς και το περιβάλλον, να αναβαθμήσουμε τα όπλα και την πανοπλία μας.

Οι πίστες φαίνονται να είναι πολύ βασικές, χωρίς κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ο σχεδιασμός τους αρκετά αδιάφορος. Αν και είναι γραμμικές, έχουν αρκετά μονοπάτια χωρίς, όμως, αυτά να είναι σημαντικά ή να μας φέρνουν αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις. Με λίγα λόγια, κάνουν τον χάρτη αρκετά περίπλοκο χωρίς λόγο. Δεν υπάρχει η έννοια της εξερεύνησης αφού δεν υπάρχει κάτι σοβαρό να εξερευνήσουμε.

Το χειρότερο σημείο όμως είναι, με διαφορά, η κίνηση του χαρακτήρα που φαίνεται ξύλινη και “περιορισμένη”. Χωρίς να είναι φυσική έστω και σε χαμηλό βαθμό. Ο τρόπος που ο χαρακτήρας τρέχει είναι αφύσικος και όταν στρίβει το σώμα του μοιάζει χωρίς βάρος.

Ήχος & Γραφικά

Στο κομμάτι των γραφικών τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα. Τουλάχιστον φαινομενικά. Μπαίνοντας στις ρυθμίσεις των γραφικών έχουμε αρκετές επιλογές οι οποίες, αλλάζοντάς τες, βλέπουμε το αποτέλεσμα στο background. Αυτό, όμως, είναι ένα “ψέμμα” μιας και ενώ τα γραφικά φαίνονται πανέμορφα στο μενού, με Ray Tracing, DLSS κλπ κλπ, μπαίνοντας στο παιχνίδι αντικρύζουμε πως δεν υπάρχει τίποτα από Ray Tracing ή ιδιαίτερη λεπτομέρεια. Αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα της ατελής κατάστασης του παιχνιδιού, παρόλα αυτά η εντύπωση που μας κάνει είναι αρκετά κακή.

Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται και ο ήχος του παιχνιδιού. Δεν συναντήσαμε κάποια αξιοθαύμαστη σκηνή ή εξαιρετικά εφέ στον ήχο ώστε να τον κατατάξουμε σε ένα καλό επίπεδο. Το αντίθετο θα έλεγα, ο ήχος είναι απλά βασικός και αμελητέος.

Σύνοψη

Το Dolmen είναι ένα παιχνίδι με προοπτικές να γίνει αρκετά καλό. Σίγουρα δεν θα φτάσει επίπεδα άλλων soul like παιχνιδιών αλλά η νέα πνοή στο είδος μπορεί να φέρει μια ανάσα φρεσκάδας.

Παρόλα αυτά χωλαίνει σε πολύ βασικά στοιχεία, με αποτέλεσμα η τελική εμπειρία να είναι πολύ χαμηλότερη του αναμενόμενου.

Αν οι devs προσέξουν μερικά σημεία του παιχνιδιού τότε με σιγουριά μπορούμε να πούμε πως θα έχουμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Στο σημείο που βρίσκεται, όμως, τώρα, δυστυχώς μας δίνει την γεύση ενός πολύ μέτριου παιχνιδιού που θέλει ακόμα πάρα πολύ δουλειά για να αρχίσει να γίνεται ικανοποιητικό.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy