Home » Hyrule Warriors: Age of Calamity. Tο καλύτερο Warriors spinoff μέχρι τώρα ;

Hyrule Warriors: Age of Calamity. Tο καλύτερο Warriors spinoff μέχρι τώρα ;

by Κωνσταντίνος
0 comment

Να θέσω καταρχήν τη θέση μου σαν παίχτης. Εχω παίξει πολλά Warriors παιχνίδια, και ακόμα περισσότερα warriors spinoffs. Αν μήτε άλλο, διακατέχω ένα μέτρο σύγκρισης όταν τρέχω ένα warriors παιχνίδι και ξέρω τι να περιμένω. Η φόρμουλα είναι ίδια σε κάθε παιχνίδι και είναι στην αρμοδιότητα κάθε τίτλου να ξεχωρίσει με τον δικό του τρόπο, πράγμα εξαιρετικά σημαντικό στα spinoffs καθώς έχουν άλλου είδους έμπνευσης.

Παιχνίδια όπως τα Samurai warriors έχουν το ξεχωριστό κονσεπτ σταθερής κατάκτησης και συμμαχίες, τα Warriors Orochi είναι οι τίτλοι που κάνουν τα crossovers σε στυλ παιχνιδιού warriors και φυσικά τα αρχικά Dynasty warriors έχουν και προσθέτουν ή αλλάζουν τεχνικές σε κάθε τίτλο. Μερικές φορές δουλεύει και ανανεώνει τη φόρμουλα στα καλύτερα της και μερικές φορές είναι Dynasty warriors 9.

Το Hyrule Warriors: Age of Calamity, είναι το δεύτερο hyrule warriors αλλά καταφέρνει να αποχωρήσει από το αρχικό παιχνίδι με έναν πολύ μοναδικό τρόπο και βελτιώνει τα καλά του, αφήνοντας τα στοιχεία που το κράταγαν πίσω στη ποιότητα του

Story

Ενώ το πρωτο Hyrule Warriors ήταν ένα μεγάλο crossover από όλα τα σύμπαντα του Legend of Zelda με ένα original αυθύπαρκτο στορυ που δεν είχε, ούτε χρειαζόταν, συνοχή και σημασία, το Age of calamity δένει ευθέως στην ιστορία του Breath of the wild σαν prequel, 100 χρόνια πριν.

Ακολουθούμε την ιστορία του πως ο Link ξεκίνησε τη καριέρα του από στρατιώτης σε προστάτης της πριγκίπισσας και αναπόφευκτα σε ήρωα της χώρας. Βλέπουμε επίσης όλους του σημαντικούς χαρακτήρες που συναντάμε στο Breath of the Wild σε στάδια της ζωής τους τα οποία δεν είχαμε ξαναδεί και παρόλα αυτά κρατάνε τον χαρακτήρα που γνωρίζουν όσοι έχουν παίξει το BotW. Βλέπουμε επίσης μερικές νέες μορφές καθώς και κάποιες απρόσμενες εμφανίσεις, που δε θα κάνω spoil γιατί αξίζει να εκπλαγειτε μόνοι σας. Ο στόχος όλων αυτών των χαρακτήρων είναι να μαζέψουμε τους φύλακες των Divine Beasts και να προετοιμαστούμε για την καταστροφή που λέγεται Ganon.

Παράλληλα, βλέπουμε πως η πριγκίπισσα Zelda κάνει ότι μπορεί για να αφυπνίσει την κρυμμένη δύναμη μέσα της, πράγμα απαραίτητο για να αποφευχθεί η ολική καταστροφή. Η ιστορία κινείται σε γενικά προβλεπόμενα επίπεδα καθώς παραμένει Legend of Zelda παιχνίδι αλλά όπως και με όλα τα παιχνίδια της σειράς, αυτό που κρατάει τη κατάσταση διασκεδαστική και ευχάριστη είναι οι πολύχρωμοι χαρακτήρες και τα μέρη που εξερευνούμε. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες απρόσμενες ανατροπές και στιγμές που προκαλούν συγκίνηση και δίνουν βάθος στα γεγονότα, τόσο αυτού του παιχνιδιού όσο και του Breath of the Wild.

Combat

Κλασσικό Warriors αλλά με πολλά στοιχεία εμπνευσμένα όχι μόνο από legend of Zelda αλλά και πιο συγκεκριμένα από το Breath of the Wild. Με τα τυπικά combos που βοηθάνε να αντιμετωπίσεις εκατοντάδες η ακόμα και χιλιάδες εχθρούς σε κάθε αποστολή. Ωστόσο υπάρχουν εχθροί δυνατότεροι και πολύ πιο ανθεκτικοί, σαν bosses και mini bosses στις αποστολές αυτές. Κι εκεί είναι που τα στοιχεία από legend of zelda παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο, καθώς ο καλύτερος τρόπος να τους αντιμετωπίσει ο παίχτης είναι να εκθέσει και να εκμεταλλευτεί τις αδυναμίες τους και να χρησιμοποιήσει το σωστό εργαλείο τη κατάλληλη στιγμή με σκοπό να ρίξει το stamina και να δώσει την ευκαιρία για την μέγιστη ζημιά. Αυτό το σύστημα κρατάει το combat από το να γίνει βαρετό και επαναλαμβανόμενο, πράγμα που είναι συχνά σημείο κριτικής για τα warriors παιχνίδια.

Ο τρόπος που οι σχεδιαστές εκμεταλλεύτηκαν και υιοθέτησαν στοιχεία από το combat style του Breath of the Wild για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα δεν είναι τίποτα λιγότερο από ιδιοφυής και αξιέπαινος. Εξίσου αξιέπαινη είναι και η ποικιλία χαρακτήρων που μπορεί να παίξει κανείς. Δεκαοκτώ χαρακτήρες μπορούν να ξεκλειδοθούν και όλοι έχουν διαφορετικές ικανότητες και παίζουν εντελώς διαφορετικά ο ένας από τον άλλο. Στη περίπτωση του Link μάλιστα, ο τρόπος μάχης εξαρτάται από το είδος όπλου που του δίνει ο παίχτης.

Content & Progression

Εδώ έρχεται η μεγαλύτερη διαφορά από το πρώτο Hyrule Warriors. Για όσους δεν γνωρίζετε, το Hyrule Warriors είχε τουλάχιστον 200 ώρες περιεχομένου με τα dlc και όλα τα modes, που θύμιζαν πιο πολύ τυπικό Warriors spinoff. Μάλιστα για να ολοκληρωθεί εντελώς το παιχνίδι αυτό και ότι περιέχει χρειάζονται περίπου 1000 ώρες παιχνιδιού, πράγμα υπερβολικό στην ιδέα αλλά πραγματικό. Το Age of Calamity δεν είναι παρόμοια περίπτωση καθώς παρά τον φαινομενικά τεράστιο αριθμό αποστολών, η διάρκεια, δυσκολία και ποιότητα διαφέρει σαν τη μέρα με τη νύχτα.

Για κάποιους αυτό μπορεί να φανεί αρνητικό αλλά διαβεβαιώνω πως παρά τις λιγότερες ώρες παιχνιδιού το Age of Calamity τις κάνει πολύ πιο ευχάριστες. Τα είδη εχθρών οι προκλήσεις οι χαρακτήρες και τα είδη αποστολών είναι αρκετά για να ικανοποιήσουν ακόμα και σε συντομότερο διάστημα. Όσο κάνει κανείς side missions οι αμοιβές γίνονται καλύτερες με νέα combo moves για τους χαρακτήρες, καθώς και διακοσμητικά και κοστούμια για τον Link με βάση όλα τα κοστούμια που φόρεσε στο BotW. Πρόκειται δηλαδή για κλασσική περίπτωση ποιότητας αντί για ποσότητας.

Να σημειωθεί εδώ ότι υπάρχει loot system που ανταμοιβές για τον παίχτη είναι επισης νέα όπλα για όλους τους χαρακτήρες. Αυτά τα όπλα μπορούν να αναβαθμιστούν και να προσαχθούν στο στυλ που αρέσει σε κάθε παίχτη. Επίσης υπάρχει δυνατότητα να συνδυάσεις μέρη από κοστούμια για τον Link για να δείχνει όπως προτιμάς, αλλά και δυνατότητα να τα βάψεις στα χρώματα που θες. Μικρή λεπτομέρεια, αλλά δίνει τη δυνατότητα να εντρυφήσει ο παίχτης στο παιχνίδι και τον κόσμο, ή να κάνει τον χαβαλε του δίνοντας τη πιο απρόσμενη αμφίεση στον ήρωα του Hyrule.

Μην ξεγελιεστε βέβαια. Το περιεχόμενο είναι εύκολα 60 ώρες στο απλό στορυ και άλλες τόσες σε παράπλευρα και collectibles. Δεν πλησιάζει τις ώρες που είχε το πρώτο, αλλά έχετε την προσωπική μου βεβαίωση ότι αυτές οι ώρες αξίζουν το χρόνο και τα χρήματα σας. Και παρακάτω θα δώσω και παιρετερω εξήγηση για το πώς γίνεται να κάνεις το ίδιο πράγμα για τόσες ώρες και να μη βαριέσαι.

Αισθητική και εμφάνιση

Εδώ δεν έχουμε αρνητικά. Όλοι οι έπαινοι που έλαβε το Breath of the Wild ισχύουν εδώ. Πρόκειται για μοναδική μουσική που συνδυάζει νέα κομμάτια με νοσταλγικές αρμονικές αναφορές στη καλύτερη μουσική που έχει μπει σε παιχνίδι Legend of Zelda. Μουσική που μπορώ να βάλω να ακούσω και εκτός του παιχνιδιού, πράγμα που πολυ λίγα παιχνίδια καταφέρνουν. Μετά έχουμε την πλευρά σχεδιασμού όπου οι λεπτομερείς κάνουν πραγματικά τη διαφορά από τα μενού, στον φωτισμό, μέχρι και στα Loading Screens υπάρχει κάτι να προσέξεις. Από τη πλευρά γραφικών, το παιχνίδι έχει, όπως προανέφερα, το ίδιο καλλιτεχνικό στυλ με το BotW που το κάνει διαχρονικό και του δίνει τη προσωπικότητα που το κάνει να ξεχωρίζει από κάθε άλλο παιχνίδι που προσπαθεί να έχει τα “τελευταία” γραφικά που θα θεωρούνται γερασμένα σε 2 χρόνια. Αυτό δίνει και μακροζωία στον τίτλο και τη δυνατότητα να θεωρηθεί μέχρι και ρετρό στο μακρινό μέλλον.

Τι να προσέχεις

Κανένα παιχνίδι δεν είναι τέλειο και αυτό είναι δεδομένο. Το Age of Calamity έχει κάποια προβλήματα που θα ήταν άδικο να μην αναφέρω. Πρώτο και πιο σημαντικό, περιέχει grinding σε βαθμό παρόμοιο όλων των Warriors παιχνιδιών. Για να ανεβάσεις τα νούμερα του χαρακτήρα σου, αναπόφευκτα πρέπει να κάνεις ένα ευπρεπές μέγεθος grinding για υλικά αλλά κυριως για rupees, τα οποία δεν δίνονται τόσο γενναιόδωρα όσο χρειάζεται. Επίσης μερικά υλικά είναι ιδιεταιρα σπάνια και μπαίνει ένας βαθμός rng στην υπόθεση.


Όπως προανέφερα αυτό το παιχνίδι δεν είναι το μεγαλύτερο της σειράς του καθώς τηρεί το κονσεπτ “ποιότητα αντί ποσότητας”. Αυτό μπορεί να αποθαρρύνει τα άτομα που ψάχνετε για ένα παιχνίδι με μπόλικες ώρες απασχόλησης, στην όποια περίπτωση θα σας κατευθύνω προς το προηγούμενο τίτλο της σειράς.

18 χαρακτήρες ακούγονται πολλοί, ειδικά όταν όλοι παίζουν τόσο διαφορετικά. Για κάποιον όμως δίκαια ακούγεται σαν μικρό νούμερο και ειδικά για ένα Warriors παιχνίδι. Να σημειωθεί επίσης πως τα διακοσμητικά κομμάτια είναι για τον link μόνο μέχρι το τέλος του main story.


Η δυσκολία αυξάνεται από τα νούμερα. Το παιχνίδι δεν είναι δύσκολο αλλά σίγουρα είναι απαιτητικό καθώς η διαφορά σε κάθε δυσκολία δεν έρχεται από τη συμπεριφορά των εχθρών η τις τακτικές τους αλλά από το πόση ζημιά κάνουν και αντέχουν. Η δυσκολία που έρχεται ξεκάθαρα από νούμερα δεν είναι αξιέπαινη εδώ και δεν το αγνοούμε σαν στερημα σε ένα παιχνίδι. Κοντά στο τέλος του παιχνιδιού θα γίνει αντιληπτή μια καμπύλη που απαιτεί grinding για rupees και εξοπλισμό που θα κάνει τους χαρακτήρες ικανούς να ανταπεξέλθουν.

Δε θα θεωρούσα κανένα από τα παραπάνω deal breakers με δεδομένα όλα τα θετικά του παιχνιδιού αλλά είναι απαραίτητο να αναφερθούν με το βάρος που αρμόζει. Κανένα παιχνίδι δεν είναι για όλους και η ενημέρωση είναι το καθήκον μας στα reviews.

Συνοψίζοντας

Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα, εάν όχι το καλύτερο, Warriors spinoff. Παίρνει τα καλύτερα στοιχεία από τα Warriors παιχνίδια και ενσωματώνει τεχνικές από το καλύτερο Legend of Zelda μέχρι τώρα και κατά τη γνώμη μου σαν Warriors και LoZ fan, βγαίνει πολύ καλύτερο απ’οτι έχει δικαίωμα. Παρά τα αναπόφευκτα θέματα που φέρει σαν warriors παιχνίδι, είναι σίγουρα άξιο κάθε συλλογής Nintendo Switch και θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη για φίλους και των δύο κατηγοριών.


Γι αυτό αποδίδω τον τίτλο “Αξίζει στη πλήρη τιμή αγοράς”.

Εάν είσαι κάτοχος Nintendo Switch και σου άρεσε το Breath of the Wild η εάν είσαι φαν των Warriors παιχνιδιών δεν έχεις λόγο να μην το πάρεις.


Από εμένα και το Funky Bit, καλή διασκέδαση και καλό παιχνίδι!

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy