Home » Chorus Review

Η Deep Silver μας έχει συνηθίσει σε αρκετά παιχνίδια. Σίγουρα όχι σε space shooters. Παρόλα αυτά μας κάνει εντύπωση πως αποφάσισε να μπεί στο είδος.

Αναπολώντας τον χρόνο που πέρασα μαζί του δεν μπορώ παρά να σκεφτώ πως η ώρα μου πέρασε ευχάριστα και το τερμάτισα μέσα σε λίγες μέρες. Μέσα από αυτή την πρόταση, όμως, συνοψίζεται και ένα μεγάλο πρόβλημα του παιχνιδιού που θα δούμε παρακάτω.

Ιστορία

Στο Chorus είσαι η Nara. Μια πιλότος η οποία άλλαξε στρατόπεδο μετά από μια ολική καταστροφή που προκάλεσε. Συνάδελφός της είναι ο Forsa. Ένα AI αεροσκάφος με την ψυχή ενός Faceless.

Μετά την αλλαγή καρδιάς που είχε η Nara, αποφάσισε να κυνηγήσει τον αρχηγό της αντίπαλης παράταξης. Μέσα από αυτό το κυνηγητό θα βρεθεί αντιμέτωπη τόσο με ορδές εχθρικών σκαφών αλλά και με τον ίδιο της το παρελθόν και τον εαυτό της.

Η ιστορία αρχίζει αρκετά βαρετά αλλά μετά την μέση του παιχνιδιού το βάθος της αρχίζει να μεγαλώνει. Μαθαίνοντας τις πτυχές του παρελθόντος η ιστορία περιπλέκεται και μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, μας έχει καθηλώσει.

Gameplay

Παρόλη την πολύ ικανοποιητική ιστορία το gameplay του Chorus είναι αρκετά επιφανειακό.

Ξεκινώντας από τα περιβάλλοντα, μπαίνοντας για πρώτη φορά στο παιχνίδι μας κάνουν τρομερή εντύπωση με την ομορφιά τους. Παρόλα αυτά, μετά από ελάχιστο χρόνο βλέπουμε τα μειονεκτήματά τους.

Η Deep Silver έχασε μια τεράστια ευκαιρία να φτιάξει ένα ολοκληρωμένο κόσμο με ποικιλία, ελεύθερο gameplay και open ended στοιχεία. Όλες οι παραλλαγές κάθε περιοχής ακολουθούν το ίδιο μοτίβο. Αστεροϊδης ζώνη μέσα στην οποία υπάρχουν βάσεις-κτήρια. Το ίδιο μοτίβο κουράζει πολύ και κάθε περιοχή μοιάζει ίδια με την προηγούμενη με αλλαγή χρωμάτων και skins. Πέρα από αυτό, τα περιβάλλοντα είναι απόλυτα ακίνητα. Δεν βλέπουμε καμία κίνηση από πέτρες, από χτυπήματα μεταξύ των αστεροϊδών ή αρκετά αεροσκάφη να πετούν δεξιά και αριστερά. Γενικά το περιβάλλον είναι νεκρό και ακίνητο και αφήνει ένα τεράστιο κενό.

Το σημείο όμως που αφήνει το μεγάλο παράπονο είναι η επανάληψη που μας προσφέρει το παιχνίδι. Όλες οι αποστολές χωρίζονται σε “Προστάτεψε”, “μάζεψε”, “πυροβόλησε”. Κάθε κατηγορία, όμως, ακολουθεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με αποτέλεσμα να γνωρίζουμε ακριβώς πως μια αποστολή θα παιχτεί και πιο θα είναι το αποτέλεσμα της.

Από την άλλη, ο χειρισμός μας είναι απίστευτα ικανοποιητικός και ρευστός. Η κίνηση γίνεται με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι και τα περισσότερα κουμπιά είναι σε σωστά σημεία και βοηθούν την ροή του παιχνιδιού. Μόλις συνηθίσουμε, ειδικά, τον χειρισμό, γινόμαστε μια φονική μηχανή και εμείς, σαν παίκτες, νιώθουμε την αδρεναλίνη να ανεβαίνει.

Καταπληκτικό key mapping και τρόπος χειρισμού από την Deep Silver. Σεμιναριακός, θα έλεγα.

Γραφικά και Ήχος

Στο τμήμα των γραφικών το Chorus έχει καλά και κακά σημεία.

Ξεκινώντας από το περιβάλλον στο οποίο πετάμε, τα πράγματα είναι μέτρια. Τα textures είναι μέτρια αλλά με πάρα πολύ καλά εφέ των διαφόρων καιρικών συνθηκών. Τα μοντέλα των πλοίων είναι προσεγμένα και λεπτομερή χωρίς όμως να αποτελούν κάτι ιδιαίτερο. Οι επιφάνειες των αστεροϊδών είναι πολύ βασικές χωρίς να εντυπωσιάζουν ούτε στο ελάχιστο.

Το κομμάτι, όμως, που κάνει μπαμ και η παρουσία του μας εντυπωσιάζει είναι όλα τα εφέ των όπλων, του καπνού, της φωτιάς. Μέσα στην μάχη, χτυπώντας τα αντίπαλα σκάφη, ο καπνός και οι φωτιές που αφήνουν πίσω τους είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ και με έβαλε αμέσως μέσα στο κλίμα της μάχης. Τα εφέ των λέιζερ και των πυράυλων είναι μοναδικά και εξιτάρουν τον παίκτη. Τα ειδικά εφέ των skills του παίκτη μας είναι επίσης ιδιαίτερα και όμορφα.

Όλα μαζί δημιουργούν μια πανδεσία χρωμάτων η οποία δημιουργεί το κατάλληλο αποτέλεσμα τόσο αισθητικά όσο και ρεαλιστικά. Περιμένω, εγώ σαν παίκτης, χτυπώντας ένα αεροσκάφος και έχει χαμηλή ενέργεια, να συνεχίσει να πετάει βγάζοντας φωτιά και καπνούς στο ίχνος που αφήνει.

Στο κομμάτι του ήχου, το Chorus, επίσης, αφήνει πολύ καλή εντύπωση. Το voice over είναι εξαιρετικό, οι φωνές ταιριάζουν στους χαρακτήρες και τα εφέ είναι, κάποιες φορές, ανατριχιαστικά. Η ηχό μερικών χαρακτήρων είναι τόσο καλή και σωστή που φτάνουμε στο σημείο πραγματικά να νιώθουμε πως είμαστε μέσα στο παιχνίδι. Ειδικά με την χρήση ακουστικών, ο ήχος και τα εφέ απογειώνονται.

Συνοπτικά

Η Deep Silver έχει κάνει μια εξαιρετική προσπάθεια να μπει στο είδος των space shooters και τα έχει καταφέρει.

Παρόλο που το παιχνίδι είναι πολύ καλό, κάποιες πτυχές του το ρίχνουν πάρα πολύ. Οι βαρετές αποστολές και side quests καθώς και τα “νεκρά” περιβάλλοντα είναι το χειρότερο σημείο του παιχνιδιού. Αν με κάποιο patch διορθωθούν ή μπούν νέα στοιχεία στο παιχνίδι τότε θα μιλούσαμε για ένα must play.

Μέχρι τότε, όμως, απλά μέτριο.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy