Home » Chronos: Before The Ashes review

Chronos: Before The Ashes review

0 comment

 Το Chronos: Before The Ashes αποτελεί ένα role-playing παιχνίδι και είναι μια port έκδοση του original, το οποίο αρχικά κυκλοφόρησε για VR.  Σαφέστατα η δεύτερη, αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία του παιχνιδιού!

Το game αναπτύχθηκε από την Gunfire Games και THQ NORDIC και κυκλοφόρησε στις 1 Δεκεμβρίου 2020 στην πλατφόρμα του Steam, με την τιμή των 25€.

Το παιχνίδι αποτελεί prequel του looter shooter Remnant: From the Ashes και μπορεί να του λείπει η δράση βασισμένη στα όπλα, όμως έναντι εκείνης είναι δημιουργημένη μια σκοτεινή εμπειρία, ικανή να σε κάνει να ανατριχιάσεις!

Το ξεκίνημα του θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι αρκετά ενδιαφέρον. Η μοντέρνα κοινωνία έχει πάρει την “κάτω βόλτα” και όλο αυτό χάρη στην εμφάνιση αυτών των μοχθηρών πλασμάτων τα οποία προέρχονται από μυστήρια μέρη. Έτσι καταλήγουμε στο ότι ένας διαβολικός δράκος οργάνωσε την επιχείρηση αυτή με αποτέλεσμα όσο περνούν τα χρόνια να μειώνεται εμφανώς ο πληθυσμός, αφήνοντας τον με μονάχα μερικές διασκορπισμένες φυλές.

Για να καταπολεμήσουν την μακάβρια αυτή λούπα, οι αρχηγοί της φυλής αποφασίζουν να ψηφίσουν έναν δεκαοκτάχρονο πολεμιστή στέλνοντάς τον με μια βάρκα να διασχίσει τις 7 θάλασσες και να μπει στον λαβύρινθο του δράκου, με κανένα άλλο σκοπό πέρα του να τον σκοτώσει!

 

 

Μέχρι την προέλευση στον λαβύρινθο του δράκου, το παιχνίδι μας κάνει να αναρωτηθούμε τι είναι αληθινό και τι όχι, με ακόμα πιο ενδιαφέρον feature: ότι κάθε φορά που ο χαρακτήρας μας, Chronos, πεθαίνει, προστίθεται ένας ακόμα χρόνος στην ηλικία της ζωής του. Η ηλικία του μπορεί φυσικά να προβληθεί in-game μαζί με άλλα βασικά χαρακτηριστικά όπως exp, energy, health points κλπ.

Κάθε 10 χρόνια μας δίνεται η δυνατότητα να ξεκλειδώσουμε είτε ένα attack boost είτε ένα defense boost .Στην ουσία δηλαδή τα ενδιάμεσα χρόνια αυτά μπορούμε να τα παρομοιάσουμε σαν leveling up μέχρι να κλείσει κάθε μια δεκαετία. Eπίσης ως combat game, την παράλειψη της δεν μπορεί να κάνει η εμφάνιση γνωστών στοιχείων όπως αναβάθμιση των perks και dodge system, με το πρώτο να αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του γνωστού franchise “Fallout”.

Προφανώς οι διαφορές του χαρακτήρα όσο μεγαλώνει μπορούν να φανούν και οπτικά στο παιχνίδι, αφού μπορούμε να διακρίνουμε τα γκρίζα μαλλιά του, γένια αλλά και τις φλέβες. Το combat system είναι γνώριμο καθώς βασίζεται στον συγχρονισμό του block ή του dodge με τις επίθεσεις.

Το Chronos: Before The Ashes διαθέτει animated ως και cartoon-like γραφικά θα μπορούσε να πει κανείς, διατηρώντας παράλληλα και το σοβαρό του ύφος.

Δυστυχώς παραλείπεται η δυνατότητα του Character Customization και δίνονται απλά όπλα όπως σπαθί, τσεκούρι ή φτυάρι.

Τα elemental attacks, τα οποία έχει να προσφέρει το παιχνίδι, δεν αποτελούν  κάτι το ιδιαίτερο όσο έχει να κάνει με τη μάχη. Μερικά από αυτά είναι σύντομα boosts στο movement speed και  στο attack damage του χαρακτήρα, αλλά και μερικά αδύναμα knock backs.

Πιο δυνατό στοιχείο του παιχνιδιού, κατά την γνώμη μου, αποτελούν τα puzzles, τα οποία βασίζονται στην οπτική και μας κάνουν να ασκήσουμε ιδιαίτερη προσοχή στον περίγυρό μας.

Τέλος, άξιο αναφοράς είναι πως για την επίλυση ορισμένων puzzle αλλά και για τον εντοπισμό collectible items στο παιχνίδι η VR έκδοση έχει να προσφέρει αρκετά μεγαλύτερη χρηστικότητα, αλλά και ψυχαγωγία, καθώς έχουμε καλύτερη και καθαρότερη οπτική των περιβάλοντος γύρω μας, με αποτέλεσμα, ως ένα σημείο η έκδοση αυτή να μας λύνει τα χέρια.

Θα κλείσω επισημαίνοντας πως το Chronos: Before The Ashes, χωρίς το VR feature, δυστυχώς χάνει την μαγεία του.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy